Pazartesi, Ocak 07, 2008

AYIN SEFI - OCAK

İşte beklenen lavantalı günler sonunda geldi. Katılım beklediğimden biraz az oldu ama gelen tarifler inanılmaz derecede güzel ve yaratıcılar. Beni bu etkinlikte yalnız bırakmayıp birbirinden ilginç bir okadar lezzetli ve yaratıcı tarifler gönderen blog arkadaşlarıma tek tek teşekkür ederim. Bence etkinliğin amacını fazlasıyla gerçekleştirdik ve tarif defterimizin ilk sayfalarını doldurmaya başladık bile.

Daha uzun bir giriş yazısı yazmak ve oylamanın nasıl olacağını anlatmak istiyordum. Ama şu an nerdeyse sabah olmak üzere ve ben sizden bugünlük izin istiyorum. Oylama ile ilgili daha detaylı bilgileri inşallah yarın yazacağım.

Hazırmısınız..

Pirinç + Lavanta + İncir üçlüsünden ne kadar değişik lezzetler yaratıldığına siz bile inanamayacaksınız. İşte birbirinden ilginç ve lezzetli tarifler....

Tariflere resimlerin uzerine tiklayarak ulasabilirsiniz.



4 Comments:

Adsız said...

canım Alev,
nefis tarifler var gerçekten.. :( Ben lavanta bulamayan biri olarak katılamadım çok üzgünüm.

Umarım bir sonraki etkinlikteki malzemeleri bulmakta zorluk yaşamam.

Sevgiler.
başarılar.
www.misssgibi.com

Adsız said...

Ellerine sağlık Alevcim sayende hem biz yni birşeyler yatamanın zevkine varıyoruz hem de bir sürü değişik tarif sahbi oluyoruz.
Tatlı rüyalar eğer şu anda uyuyorsan :)

Eya said...

Alevcigim....

Süpersin, iyi ki böyle bir etkinlik yapmissin. Bak neler cikiyor ortaya, Hepimizin ellerine saglik. Bir sonraki ayi merakla bekliyorum.
Sevgiler

zehra

ayseyaman said...

Tüm katılımcı arkadaşları diggledim, şimdi herkes benim sayfamdan dugg olarak görünüyor..:))
Ne güzel digglerken yorum yazma kısmıda varmış, valla çoçuk gibi karıştırıyorum Alevcim sistemi...
Ellerine sağlık...
öptm seni
sevgilerle