Salı, Ocak 08, 2008

Ocak Ayının Şefi Seçimi İçin Oylama Başlamıştır.

Etkinliği başlatmadan önce bir çok blog arkadaşımdan Oylama konusunda uyarı mailleri almıştım.Daha önce YE*kurabiye-Ye etkinliğinde bir oylama yapılmış ve çok hoş olmayan sonuçlar alınmış. Bu yüzden oylama konusu herkes için biraz hassas bir konu. Fakat eminim bu hoş olmayan tecrübeyi unutup , yeni bir sayfa açıp , Ayın Şefinde hak eden arkadaşları ödüllendireceğiz.

Oylama için tüm dünyada herkes tarafından kullanılan bir programı seçtim. Oylamaya açık olan dosyalar herkes tarafından görülüyor ve beğenilmesi durumunda oy veriliyor. Aynı kişinin aynı yazı için çift oylama yapması otomatikman engelleniyor. İstenirse belirli kişiler arasında dahi oylamaya açılabiliyor. Fakat şimdilik tariflerin oyları herkese açık olucak. Herkes kayıt yaptırdıktan sonra ileride sadece belli bir gruba oylama için sunulabilir ama şimdi henüz erken.

Peki oylama işlemi nasıl olucak. Öncelikle oy kullanmak isteyen herkes bu sisteme kayıt oluyor. Bir kere kayıt olduktan sonra artık ileride yapılan tüm seçmelere bu şifre ile login olup oy verebileceksiniz. Biliyorum belki bir çoğunuz ne gerek var diyorsunuz. Ama unutmayın arkadaşlar bu blogda heyecanla oylarınızı bekleyenler yeni şefler var. Oylama için ayrıntılı bilgilere BURADAN ulaşabilirsiniz.

Tariflerini bizimle paylaşıp emek sarfeden arkadaşlarımıza en güzel teşekkürü oylarımızla verelim.


AYIN ŞEFİNİ SEÇELİM


Son Oylama kullanma Tarihi

15 Ocak 2008 - Salı

Bu tarihten sonra gönderilen oylar sayılmayacaktır.

Not: Katılan herkesin tarifini sisteme kayıt etmek için bütün tariflere 1 PUAN eklenmiştir. Bilgilerinize .

1 Comment:

Delfina ; said...

BEN BİRŞEY DİGLEDİM AMA NE KADAR DOĞRU YAPTIM BİLEMEDİM :(