Cuma, Şubat 01, 2008

AYIN SEFI - SUBAT

Şubat Ayı ve işte yeni şeflerimiz...

Antep Fıstığı + Mandalina + Zencefil üçlüsünden hazırlanan birbirinden lezzetli ve şaşırtıcı tariflere inanamayacaksınız. Hepsi birbirinden güzel, hepsi birbirinden yaratıcı. Sizi bilmiyorum ama bu ayın şefi kim olacak heyecanla bekliyorum.

Etkinliğe zaman ayırıp, yeni lezzetler yaratan , bizlerle paylaşan tüm blog sahiplerine tek tek teşekkür ederim. Şansınız bol olsun arkadaşlar. . .

Peki oylama işlemi nasıl olucak. Daha önce yazdığım yazıyı tekrar buraya aktarıyorum.

" Öncelikle oy kullanmak isteyen herkes bu sisteme kayıt oluyor. Bir kere kayıt olduktan sonra artık ileride yapılan tüm seçmelere bu şifre ile login olup oy verebileceksiniz. Biliyorum belki bir çoğunuz ne gerek var diyorsunuz. Ama unutmayın arkadaşlar bu blogda heyecanla oylarınızı bekleyenler yeni şefler var. Oylama için ayrıntılı bilgilere BURADAN ulaşabilirsiniz. "


ŞUBAT ŞEFİNİ SEÇELİM

Son Oy Kullanma Tarihi

15 Şubat 2008

Bu tarihten sonra gönderilen oylar sayılmayacaktır.

Not: Katılan herkesin tarifini sisteme kayıt etmek için bütün tariflere 1 PUAN eklenmiştir. Bilgilerinize .


Tariflere resimlerin uzerine tiklayarak ulasabilirsiniz.


<

2 Comments:

Adsız said...

Alev benimde bir kurbişim vardı. 2 gün önce göndermiştim. gelmedi mi acab? :(

www.misssgibi.com

Alev said...

Zerrinim spam bolumunede baktim ama gelmemis. Birdaha gonderirsen hemen koyarim canim.

ayinsefi@gmail.com