Cumartesi, Aralık 29, 2007

Tarih Değişikliği

Ocak ayı etkinliği tarihinin hem bayram hemde yılbaşına denk gelmesi yüzünden değiştirilmesini isteyen mesajlar geldi. Buyüzden tariflerin gönderilmesi için son katılım tarihi 6 Ocak 2008 kadar uzatılmıştır. Bloglarda yayınlanma tarihi ise 7 Ocak 2008 Pztesi olucaktır.

Biliyorum çok yeni bir etkinlik ve malzemeler biraz zorlayıcı olabilir. Ama amacımız yeni birşeyler yaratmak ve paylaşmak değilmi zaten!

Not: Etkinliği desteklemek için logonun sayfanızda yer almasını isterseniz HTML kodunu blog sayfasından kopyalayabilirsiniz.


Yeni Yılınız Kutlu Olsun


8 Comments:

NiNo said...

iyi seneler

Nilay Cinisli said...

2008 yılının sizlere sağlık,mutluluk,huzur ve bereket getirmesini tüm kalbimle dilerim..Kucak dolusu sevgiler

Eya said...

Alevcigim...

katilmayi arzu ettigim halde tarihinden dolayi vazgecmistim ama uzatmaniza sevindim. Nihayet bayramdi yilbasiydi derken telaslar bitti. Buluslar icin konsantre olabiliriz.Insallah birseyler yaratabilirim...

Sevgiler


Zehra

ayseyaman said...

Sevgili Alev, etkinlik takviminde Ayın Şefi için güncelleme yaptım, yakında tarifimde hazır..
Sayende Lavanta ile tanıştım, geç oldu güç oldu ama güzel oldu..:)
7 Ocakta görüşmek dileğiyle.
sevgilerle
mutlu yıllar

Adsız said...

yarın bir aksilik olmaz da lavanta alabilirsem son dakikalarda beynimde çakan şimşekler sayesinde ben de katılıcam etkinliğe...
umarım kafamdaki şey lezzetli olur.

Eya said...

Alevcigim....

tarifimi gönderdim...

Sevgiler

zehra

Damak Tadı said...

Sevgili Alev,
Çok değişik bir etkinlik olacağı belli..Şimdiden sana kolay gelsin diliyorum..

İyi seneler..

Adsız said...

Canım ben 2-3 saat önce yolladım tarifimi umarım almışsındır.
Herkese kolay gelsin.
Evde hala kullanılmayı bekleyen 1 poşet lavantam ve incirim var.Gözüme kestirdiğim tarifler olursa denemeyi planlıyorum :)
Sevgiler.